sobota, 18 stycznia 2014

r u mine


Zamówienie dla Julka Majko 


 (Pobierz) 

Zamówienie dla BeLLa


(Pobierz)

Zamówienie dla Nikola Horan



Zamówienie dla (✖╭╮✖)


(Pobierz)

Zamówienie dla Natalia Cyrzan



Zamówienie dla Soldiers Chazz



Zamówienie dla chocko lans


(Pobierz)

Zamówienie dla Aleksandra Smith


(Pobierz)

Tutaj zapomniałam zmienić inny kolor w linku, więc musisz wejść w szablon>dostosuj>zaawansowane> Linki> I w pierwszej rubryce wkleić: #6f4167

Zamówienie dla Smoczyca Lea


(Pobierz)

Zamówienie dla Unnlockthedream I


(Pobierz)

Hasło do otworzenia szablonów to: onedirection
Jak ustawiacie to pierw nagłówek, potem szablon.

Przyjmę kilka zamówień, więc możecie składać.

tt ~ tropicselly
ask ~ xsmieebeejbs


68 komentarzy:

  1. OMG! TEN SZABLON JEST BOSKI! Dziękuje cii bardzooo! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tutaj znów przychodzę do cb z zamówieniem! :D
    hasło : pingwinek
    http://dragon-trailers-zwiastuny.blogspot.com/
    Hmm.dziewczyna z kamerą myśle abyś dała Justin'a Bieber'a, Barbare Palvin,One Direction, Big time rush, Lucy Hale.
    napis : Bajkowe zwiastuny.
    kolory : myślę aby były to jakieś ładne .. no daje ci tutaj wolną rękę. coś w odcieni lekkiego fioletu,miętowego .. coś takiego ;d
    Potrzebuje szablonu na zwiastunownie. ;) czyli wiesz te wszystkie postacie + jakieś kamery ,taśmy itp .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałam się z regulaminem.
    Hasło : Pingwinek
    Blog : http://my-own-perfect-imperfection.blogspot.com/
    Osoby:
    Olivia Holt - http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2013/10/olivia-holt-at-5th-annual-los-angeles-haunted-hayride-vip-premiere-night_1.jpg
    Leo Howard - http://static1.wikia.nocookie.net/__cb20130617220653/disneyskickinit/images/4/4b/Leo-howard-1358330298.jpg
    Mateo Arias - http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130203031658/disneyskickinit/images/3/3e/Mateo_arias.jpg
    Cytat : Życie w idealnym świecie jest ... nudne. Lepsze jest życie pełne niedoskonałości.
    Jasno szary, jasno beżowy.
    Blog jest o tematyce średniowiecznej. Książęta, zamki, królestwa. Coś w tym stylu, ale szablon może być również bardziej nowoczesny. Najlepiej, żeby był po prostu uniwersalny.
    Z góry dziękuję ♥
    Jeśli podejmiesz się wykonania szablonu to kiedy można się go spodziewać ?
    W razie jakikolwiek wątpliwości to moje gg : 48041864

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jeśli chodzi o układ to pojedyncza kolumna po prawej.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Pingwinek.
    Zapoznałam się z regulaminem. :*
    Cytat : Don't let me go insane again.
    Link bloga : jestes-wszystkim-dla-mnie.blogspot.com
    Chciałabym jakiś nietypowy szablon w ciemnych kolorach. Blog jest o tematyce problemów i wg i nie chciałabym żadnego kolorowego, tylko siwy, czarny, biały, w tych odcieniach coś <333
    Zdjęcia :
    http://images6.fanpop.com/image/photos/34100000/gfhjdks-barbara-palvin-34161021-1280-800.jpg
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2j9xrAMvA1r2nqjxo1_1280.png
    http://www.justinbieberzone.com/wp-content/uploads/2012/11/justinbieber-photoshoot2.jpeg
    http://manifestoo.com/wp-content/uploads/2014/01/justin-bieber-2013-photoshoot-vogue.jpg
    Chciałabym, aby na szablonie była Barbara Palvin i Justin Bieber ♥
    Tematyką jest życie bogatej dziewczyny, która dzięki namowie Justina zaczyna interesować się modelingiem, a następnie dowiaduje się o różnych rzeczach, które sprowadzają ją na dno... Czyli tematyka nie za ciekawa, ponieważ jeszcze dochodzą problemy z jej rodzicami, którzy są zbyt zapatrzeni w siebie, aby widzieć córkę, która ma bardzo dużo. :3
    Mam nadzieję, że wykonasz dla mnie ten szablon <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: Pingwinek.
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Cytat: Without music, my body is limp.
    Link bloga: http://alexis-true-radioactive.blogspot.com/
    Chciałabym jakiś fajny szablon w różowo-fioletowo-fiołkowo-szarych kolorkach :D Blog jest po prostu o moim życiu, taki jakby pamiętnik.
    Zdjęcia: http://www.celebrityphotosbio.com/wp-content/uploads/2013/12/ariana-grande-music.jpg
    http://static2.wikia.nocookie.net/gameshows/images/4/49/Victoria-Justice---2013-Mercedes-Benz-Fashion-Week-03-560x773.jpg
    http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/victoria-justice/2012-mtv-movie-awards-universal-studios/Victoria%20Justice%20-%202012%20MTV%20Movie%20Awards%20-%20Universal%20Studios-18.jpg
    http://25.media.tumblr.com/4ec691a093baea34aff6fef47f3d6021/tumblr_ms3jbuykam1r7rt17o1_500.png

    Chciałabym aby szablon był nieco podobny do twojego... ♥ Blog jest po prostu o moim życiu, więc szablon musi być nowoczesny i słodki :)
    Mam nadzieję, że wykonasz dla mnie ten szablon :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż niestety musze dodać komentarz po raz drugi, bo się nie dodał chyba :C
    hasło: Pingwinek
    ZAPOZNAŁAM SIĘ Z REGULAMINEM.
    Tekst: 'Our life is LOTTERY' (chciałabym aby Lottery było jakoś pogrubione) i dopisek pod spodem 'we can win or lose'
    link- http://ourlifeislottery.blogspot.com/
    Chciałabym aby był na środku i zależy mi na czymś w odcieniach szarości, czerni i czerwieni. (może jakaś krew) może być też brąz
    Na szablonie miałby znaleźć się Justin Bieber i Lucy Hale.
    zdjęcia wybierz jakie chcesz. Chciałabym jednak aby postacie były poważne albo smutne
    np. http://www.listal.com/viewimage/1477958h lub http://libmagazine.com/wp-content/uploads/2014/01/Lucy-Hale-You-Sound-Good-To-Me-Video-665x385.jpg
    A Justin np http://style.mtv.com//wp-content/uploads/style/2013/07/justin-bieber-the-key-commercial.jpg albo http://data1.whicdn.com/images/63126208/large.jpg ale to już wybierz takie jak ci będą pasowały ;)
    Tematyką fanfictiona jest życie pozostawionej tydzień przed ślubem Nicole, która teraz jest w ogromnym niebezpieczeństwie. Ktoś chce ją zabić tak jak jej byłego Davida. Jej sprawę prowadzi zwykły policjant Justin Bieber. Zginie jeszcze nie jeden człowiek zanim zabójca zostanie złapany.
    oficjalny prolog:
    Wreszcie znalazła idealnego faceta… przynajmniej tak myślała.
    To on wyrwał ją z depresji i to dzięki niemu pozbyła się myśli samobójczych. Mieli być razem szczęśliwi i wziąć ślub.
    Tym czasem dowiaduje się o ukrywanym związku i tajemniczej przeszłości.
    Na zgodę jest za późno. Jedna kłótnia i zlecone zabójstwo sprawiło, że ich plany całkiem legły w gruzach. W dodatku teraz na celowniku zabójcy jest ONA- Nicole i grozi jej ogromne niebezpieczeństwo.
    Tylko jeden zamknięty w sobie policjant wierzy Nicole i to z nim musi uciekać z miasta. Jeden mały błąd ,a zginą oboje. Czy przeżyją tę walkę z szaleńcem?! jeśli chcesz jeszcze lepiej poznać tematykę jest już 5 rozdziałów.
    i jakby na szablonie znalazły się jakieś samotne obrączki :3
    MAM NADZIEJĘ ŻE WYKONASZ DLA MNIE TEN SZABLON. Masz ogromny talent i dlatego zależy mi jeszcze bardziej, żebyś to ty wykonała szablon

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, szablon jest świetny! <3
    Tylko mam jeden mały problem :D nie widać mi nagłówka... Pierwszy raz ustawiałam szablon i ledwo co mi się udało tylko nie wiem jak teraz wstawić ten nagłówek ;/ pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cofam pytanie. Już mi się udało ;)

      Usuń
    2. układ> tam masz tytuł swojego bloga na środku i tam w prawym dolnym rogu jest edytuj i tam ładujesz. /tropicselly

      Usuń
  9. Hasło: Pingwinek.

    Zapoznałam się z regulaminem :)

    Cytat: Where have you been all my life

    Kolorystyka: Czarny, ogólnie ciemne :)

    Tematyka: Dziewczyna zakochuję się w chłopaku lecz on nie odwzajemnia jej uczuć

    Osoby: Harry Styles i Jade Thirlwall

    Jakbyś miała jakieś pytania moje gg 42251483

    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do ff: http://givemelove-fanfic.blogspot.com/

      Usuń
  10. Hasło:Pingwinek.
    Zapoznałam się z regulaminem ^_^
    Cytat:You'll always be my hero, even though you lost your mind...
    Kolor:Ogółem chciałabym żeby tło było galaxy XD
    Osoby:Masz linki do zdj,:
    http://1.bp.blogspot.com/-ThZYcaq81X4/UsAVxqHnVKI/AAAAAAAAByM/2J-MIKq_alE/s1600/BTyBOa2IEAA3_of.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-3tMKsFPQ2bU/UsAVwpmO5II/AAAAAAAABxs/l0VaPg9xihc/s1600/BTfuxsdCMAABizY.jpg

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/04/article-2212960-1559BE3D000005DC-709_634x424.jpg

    http://www.dis411.net/wp-content/uploads/2013/04/laura-marano-photo-shoot-april-13-2013-4.jpg

    mój e-mail:ausllyisbeautiful@gmail.com
    Mam nadzieję że przyjmiesz ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aham i sorry układ coś takiego ja w tym szablonie : w poście "you're my sunshine" ten taki różowy z justinem <3

      Usuń
  11. Hej! Dziękuję za szablon jest świetny! <3
    Jednak mam problem, gdyż kiedy wgrywam nagłówek pokazuje się, że plik jest zbyt duży. Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wstawiłaś pierw nagłówek, a potem szablon? / tropicselly

      Usuń
    2. Nie. Zaraz spróbuje. :) Dzieki.

      Usuń
  12. Jejku *o*
    Szablon który wykonałaś dla mnie jest jisafjsodfisdjfosdaifa awwwww <3
    Tak bardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Pingwinek
    Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję jego wszystkie punkty :)
    Adres bloga; hello-in-my-world.blogspot.com
    Chciałabym aby na szablonie znalazły się zdjęcia Barbary Palvin oraz Harry Styles :) Prócz tych zdjęć, nie mam nic określonego :)
    Cytat:
    ,,When you say you love me,
    Know I love you more''
    Kolorystyka; gdyby była możliwość to bardzo bym się cieszyła gdyby były to odcienie pasteli :) ( mięta, szarość...)
    Tematyką bloga jest miłość, poświęcenie.
    Pomiędzy Harrym i Alicją jest wielkie uczucie, ale zostaje ono wystawione na próbę. Blog nie jest blogiem mrocznym, ale nie jest także o idealnym życiu.

    Gdybyś miała jakieś pytania śmiało pisz:
    GG; 45236694
    Twitter: @steyherewithme

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś wykonała mój szablon, bardzo mi na tym zależy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Hasło:Pingwinek

    Zapoznałam się z regulaminem.

    Adres mojego bloga: http://change-them.blogspot.com/
    Bardzo chciałabym aby na szablonie znalazł się Justin Bieber oraz Jason Mccan. (tylko żeby Jason wyglądał tak jak Justin teraz tylko z nie postawionymi włosami do góry jak na przykład na tym zdjęciu
    file:///C:/Documents%20and%20Settings/1/Pulpit/FF%20BABY/tumblr_mt3z9fhY1c1roxwx2o1_500.png
    Justin zaś by wyglądał tak jak wygląda. Tacy bad boys, bad ass. Wiesz o co chodzi. )

    Cytaty: " We want to change them" tak się nazywa to ff więc raczej musi być. i "You are res­ponsib­le, fo­rever, for what you ha­ve ta­med."

    kolorystyka: mroczna ciemna itp. kolor bordowy też byłby dobrze widziany.

    Tematyka: miłość, nienawiść, zabawa, szantaż, wyścigi, handlowanie dragami, zabijanie

    Byłabym baaaardzo wdzięczna jeśli szablon zostałby wykonany.:) Jest to dla mnie bardzo ważne. Z góry serdecznie dziękuję. ♥ Tworzycie naprawdę cudowne szablony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasło: Pingwinek
    Zapoznałam się z treścią regulaminu.
    Prosiłabym, żeby na szablonie pojawił się Justin Bieber i chachi gonzales (ale żeby była w blond włosach najlepiej)
    Napis: Can you take me back?
    kolorystyka: najlepiej odcienie szarego, coś takiego jak teraz mam na blogu
    Bez opisu.
    Szablon na bloga: http://one-time-baby.blogspot.com/
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś go wykonała, gdyż ostatni się popsuł jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym. Tematyka bloga jest dosyć niebezpieczna, więc nie dawaj żadnych kwiatków XD
      mogłaby być za to jakaś broń i inne takie :)

      Usuń
  17. Hasło:pingwinek
    Zapoznałam się z regulaminem
    Na szablonie pojawić miałby się Zayn Malik I Kristina Bazan
    Prosiłabym o ciemną kolorystykę ale jaki kolor to już według twego gustu :)
    fajnie by było jeśli w tle byłaby żyletka, gitara, papierosy i co tam chcesz
    Adres bloga to midnight-memori.blogspot.com/
    Napis Promise me you'll never go
    Dziękuje i mam nadzieje że wykonasz mój szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję <3 mój szablon jest bardzo śliczny. znalazłam tylko jeden malutki błąd - na nagłówku jest napisane "Alone in a stranger world" zamiast 'Alone in a strange world" ale to taki szczegół że mi nie przeszkadza xx

    OdpowiedzUsuń
  19. miałaś tak napisane w zamówieniu, ja tylko skopiowałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hasło: Pingwinek
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Chciałabym żeby na szablonie pojawił się Justin Bieber i Lily Collins. Prosiłabym o ciemną kolorystykę i bardziej tajemniczą... Jeśli chodzi o zakładki, to mogłby by być takie, że jak na nią klikniesz od razu przechodzisz? Chodzi o to, że mam drugiego bloga i jak się kliknie to trzeba tam wejść i jeszcze klikać na link, a to jest męczące ;/
    Chcę żeby był umieszczony napis "I just want survive"
    Tematyka jest o psychiatryku. On jest bardziej bad-boyem.
    Link- http://hospital-addiction.blogspot.com/
    Twitter- @Bieber4InMyLife
    Jak masz jakieś pytania to proszę na tt :)

    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś przyjęła. Zależy mi na tym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hasło: Pingwinek.
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Chciałabym, aby na szablonie znalazło się zdjęcie Justina Biebera i Barbary Palvin. Kolorystyka bloga w czerni i szarościach. W tle za nimi nie musi nic być. Najlepiej jakby po prostu byli oni na szablonie razem, a przy nich napis "Too Much I try to trust you". Tematem bloga jest problemowa dziewczyna, która wpada w tarapaty poprzez spotkanie Justina.
    Link - http://toomuch-jbff.blogspot.com/
    Kontakt na Twitterze- @drewxper.

    Byłabym wdzięczna, jeżeli moje zamówienie zostałoby wykonane. Szablon jest mi bardzo potrzebny. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje szablony są świetne ♥
    Hasło:Pingwinek
    Zapoznałam się z regulaminem.
    http://never-go-away.blogspot.com/
    Chcialabym prosić o szablon z Justinem Bieberem, Lilly Collins i Jamie Campbell Bower . Żeby to wyglądało tak że Justin jest z Lilly a Jamie jest taki zły z tego powodu. chciaż też nie musi być i moze być ze Lilly z Justinem jakieś żyletki, tabletki, pistolet. Bardziej mroczny. Zdjecia jakie tylko chcesz. :)
    Napis: Never let me go, no matter what happened
    Kolorystyka: mroczna, duzo "krwi", czerwony, czarny, szary
    Tematyka: miłość, nienawiść, samobójstwo, okrucieństwo, narkotyki.
    Żeby była tak domieszka dramatyzmu, miłości jak i nienawiści. Napis żeby przykuwal uwagę taki zachęcający :)
    Dziękuje baardzo i czekam z niecierpliwościa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze ze nie szanujesz pracy i czasu autorek. Szablon w poprzedniej notce wykonala dla ciebie abbie a teraz zamawiasz 2 tutaj? twoje zamowienie zostalo juz przyjete i powinnas byc zadowolona bo ja skladam swoje 5 raz i nie zostalo

      Usuń
  23. Zapoznałam się z regulaminem.
    Hasło: Pingwinek
    Adres bloga: i-will-take-you.blogspot.com
    Chciałabym aby na szablonie znajdował się Justin Bieber i Nina Dobrev.
    Co do cytatu to 'I need you here-wherever you are now. I need you here-take me away from here'
    Kolorystyka... hmm.. chciałabym jasne kolory, odcienie takie jakie masz u siebie na blogu.
    Tematyka bloga: Ogółem jest to romans. Nina oraz Justin są różni, łączy ich tylko samotność i niesamodzielność. Za Ninę wszystkie decyzje podejmuje ojciec, za Justina jego menager. Poznają siebie i zakochują się, co prowadzi do samodzielności.
    Wiem,że jest tam już inny szblon,ale wzięłam go tak na próbę z szablonów wolnych na jakimś blogu. Jeżeli zrobiłabyś mi ten szablon to na 1oo% znalazłby on się na moim blogu.
    Z góry dziękuję.
    Twoja,
    @xxlikedopexx

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapoznałam się z regulaminem
    Hasło: Pingwinek
    Adres bloga: http://i-can-only-protect-you.blogspot.com/
    Chciałabym aby na szablonie znajdował się Zayn Malik i Indiana Evans
    Cytat: "I just wanted to protect you"
    Kolorystyka: jakieś ciemne kolory, taki mroczny, tajemniczy, niebezpieczny...
    Tematyka bloga: Zayn jest bogaty, przystojny, ale też niebezpieczny. Często, aby oderwać się od świata milionera, świata rządzonego przez pieniądze wybiera się na walki, w których często bierze udział, imprezy i inne rzeczy, które zadowalają 'zwykłego' mężczyznę. Pewnego dnia spotyka Cloe (Indiana), ona jest znowu szarą myszką, wszystkiego się boi, jest nieufna. Malik widzi jak pewien mężczyzna chce zgwałcić dziewczynę, dlatego decyduje się, że będzie ją chronić za wszelką cenę.
    Jeśli chodzi o zdjęcia, to chciałabym, aby Indiana była taka jakby przerażona, zlękniona. Zayn może być w postaci biznesmena, lub bad boy'a, jak wygodniej.
    Chciałabym, aby mój pomysł Ci się spodobał.
    Możesz się ze mną skontaktować w razie co na Twitterze - @luv_my_ziall
    Pozdrawiam, uwielbiam wasze szablony! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hasło: Pingwinek
    Zapoznała się z regulaminem :)
    Chciałbym prosić o szablon na bloga http://thogether-4everr.blogspot.com/
    Cytat : This led to the game..
    Chciałabym, żeby na szablonie znajdował się Justin Bieber i Jasmine Villegas
    Kolorystyka: Prosiłabym o takie spokojnie i pastelowe kolory. Nie chciałabym nie wiadomo jakiego "ognia", bo ten blog nie opowiada o jakiś gangsterach, mordercach, narkotycznych etc. Czyli chciałbym coś delikatnego i z taką.. harmonią, ale żeby to nie stało się takie mdłe tylko wyrażało jakieś odczucia.
    Tematyka bloga: Justin i Jasmine nie byli ze sobą w najlepszych kontaktach. Należeli do dwóch zupełnie odmiennych światów, a mimo to tak podobnych do siebie. Rzeczą, która najbardziej ich upodabniała była nienawiść do ludzi, którzy kiedyś zaleźli im za skórę. Taką właśnie nienawiścią obdarzali Jade Rudd, która kochała się w Justinie i nienawidziła Jasmine prawie tak samo jak ona jej. Justin i Jasmine postanowili udawać przed nią kochającą się parę, tylko, że to udawanie.. przestało być udawane.
    Postacie na blogu obie powinny być zadowolone :)
    Kontakt na tt - @Ohh_My_Bieberrr
    Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że zgodzicie się zrobić to o co was poprosiłam. Nie mam wysokich wymagać, na pewno mi się spodoba, bo wasze szablony są na prawdę prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapoznałam się z regulaminem.
    Adres Bloga --> http://mowileszebedziedobrze.blogspot.com/
    Cytat: Control Your Own Lives...
    Chciałabym aby na sablonie znajdował się Justin Bieber i Lucy Hale.
    Kolorystyka: Ciemnie kolory , ale jednocześnie nie za ciemnie. Nie chcę jasnych kolorów.
    Tematyka bloga. Mój blog opowiada o grupie gangsterów a ich przywódcą jest Justin Bieber. Mial on dziewczynę , ale została porwana przez jego największego wroga. Po roku czasu Dawni przyjaciele Justina nieumyślnie odnajdują ją i sprowadzają znów do niego. Jest to bardziej mroczne opowiadanie.
    Kontakt: tt- @marta_stefaska
    fb. - https://www.facebook.com/marta.stefanska.967
    ask - @MarTusiabieber4ever

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje Ci bardzo za szablon ;** jest piękny naprawdę ;** kocham Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapoznałam się z regulaminem
    Hasło - pingwinek
    Adres bloga -> http://they-dont-know-babe.blogspot.com/
    Osoby - Harry Styles, oraz ta dziewczyna ( http://3.bp.blogspot.com/-hVDmrhU_ck4/UO7mfys-OmI/AAAAAAAAAzw/oF8-0rgGnUs/s1600/liczna%2Bdziewczyna.jpg ) PRZEPRASZAM, ale nie mam pojęcia jak ona się nazywa :c
    Cytat - They Don't Know, Babe
    Kolorystyka - Ciemniejsze, brązowe kolory, mogą być z czarnymi elementami
    Tematyka - Emily to dziewczyna, która mieszka ze swoim chłopakiem Ianem. Z dnia na dzień zaczyna uświadamiać sobie, że nie traktuje jej on jak należy. Często jest przez niego bita i oskarżana o coś czego nie zrobiła. Pewnego dnia poznaje Harry'ego, wtedy jej życie odmienia się na lepsze.
    Możesz skontaktować się ze mną na tt - @LuvYouStylees (Byłam zmuszona załozyć nowe konto, bo mi zablokowali :c)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałam się z regulaminem
    Hasło - pingwinek
    Adres bloga: http://timeformint.blogspot.com/
    Osoby: nie ma
    Cytat/Napis: time for mint
    Kolorystyka: napis na nagłówek ma być czarny, zaś szablon czekoladowo/miętowy, ale tak by wszystko ładnie ze sobą współgrało i stanowiło spójną całość
    Tematyka: blog jest lifestyle, beauty & fashion, chcemy by nagłówek był taki jak u kadik-babik.blogspot.com (inspirowany jej) z napisem jaki podałam wcześniej, zaś reszta szablonu byłaby trochę jak u lucy-luucy.blogspot.com mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi :)

    KONTAKT: @whadafuckx (tt) mam kłódkę :)
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapoznałam się z regulaminem :)
    pingwinek
    http://prostitute-twff.blogspot.com/
    Selena Gomez
    [ http://24.media.tumblr.com/8b47314b76e01d4b1f117b65f210e0a2/tumblr_mminbyqM3B1rfv9jfo1_500.png ]
    [ http://25.media.tumblr.com/bc9fb45e31c719d2f2e38e98821906de/tumblr_mmrb6bOETw1qg9ijso1_500.png ]
    napis: prostitute
    fiolet, niebieski bądź jasny czerwony :)
    fanfiction, romans
    jeśli mogłabym prosić to układ taki jak w 3, 5 i 6 szablonie i o informacje na blogu w spamie, jeśli oczywiście przyjmiesz moje zamówienie :)
    piękne szablony <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapoznałam się z regulaminem
    hasło: Pingwinek
    blog : http://prisonisnotyoutplacejbff.blogspot.com/
    Osoby: Miranda Kerr i Justin Bieber ( aktualne zdjecia)
    Napis: Prison is not your place
    Kolorystyka: Chciałabym, żeby szablon był ciemnych kolorów :)
    Tematyka: Destiny ląduje w więzieniu na 2 lata, za prawie śmiertelne pobicie policjanta. Na sumieniu ma jeszcze kilka kradzieży i nielegalne wyścigi. Wygląda na niewinną dziewczynę, ale w środku jest diabłem. Akcja rozgrywa się głównie w więzieniu. Poznaje Justina Biebera. Chciałabym, żeby na szablonie była też broń, krew i w tle więzienne kraty.

    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapoznałam się z regulaminem :))
    Pingwinek
    blog : http://contrasts-fanfiction.blogspot.com/
    osoby : Josh Hutcherson i Niall Horan .Błagam jakbyś mogła dać te ich zdjęcia : Josh - file:///C:/Users/t/Desktop/szablon/joshhutcher.jpg
    Niall - file:///C:/Users/t/Desktop/szablon/niall%20icon.png
    Josh po lewej a Nialler po prawej. A w tle jakby taki park a między nimi taka zwykła ławka ( przepraszam że tak wymyślam :)) a nad nią albo pod.. gdzie tam miejsce, Cytat : 'Cause you have my heart
    kolorystyka ciemna szary, miejscami czarny i biały ( cos takiego jak zdj. Josha)i może gdzieś jeszcze ciemniejszy niebieski ale to tak naprawde mało
    tematyka bloga: miłość. Główna bohaterka nie może poradzić sobie z problemami, kiedy na imprezie zdradził ja chłopak. Jednak ktoś może pojawić się w jej życiu, i przewrócić je o 180 stopni. ;))
    BŁAGAM ZRÓB PROSZEEEEEEEEEEEEEE (EJJ I JAKBYŚ MOGŁA GDZIEŚ Z BOKU DAĆ JUŻ TEN BUTTON OK ?? :)) POZDRAWIAM, i z góry dzięki <3
    kocham tą twoją stronke, wszystkie szablony są świetne, jesteś mega utalentowana! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. mój tt : @kasprzyss i @Peeta_Horan jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapoznałam się z regulaminem
    hasło: PINGWINEK
    blog: http://prawda-klamstwo.blogspot.com/
    osoby: Justin Bieber i tleniona blondynka o jasnej karnacji.
    kolorystyka: ciemne barwy, szczerze masz do wyboru ;)
    tekst który bym chciała byś umieściła: Prawda rani. Kłamstwo zabija. Co wybierasz?
    ogólnie: chciałabym by byly tam róże, zegar i broń
    kontakt tt: @Mietusek
    jakbyś mogla mnie poinformowac czy przyjełaś w zakladce spam u mnie na blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapoznałam się z regulaminem
    hasło ; PINGWINEK
    blog ; http://neveragaindemi.blogspot.com/
    osoby ; Justin Bieber i Demi Lovato
    Kolory : jakbyś mogła to żółto-fioletowy
    Napis : Demi angel without wings
    Tematyka : Jest to o tym że Justin porywa Demi , ona próbuje od niego uciec ale on ją znajduję
    Kontakt : http://neveragaindemi.blogspot.com/ albo http://ask.fm/Werciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Dziękuję , mam nadzieję że przyjmiesz zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, czy robisz szablony do blogów o innej tematyce niż miłość? Jeśli tak to będę Ci wdzięczna :)
    Zapoznałam się z regulaminem
    hasło: PINGWINEK
    blog: http://wiwi-make-up.blogspot.com/
    osoby: zdjęcia związane z makijażem, modelkami (np. Barbara Palvin)
    kolory: biały, różowy, fioletowy
    napis: Wiwi Makeup Blog
    tematyka: Będę prowadziła bloga o makijażu, włosach, urodzie
    kontakt: Napisz mi na blogu :)
    Dziękuję, mam nadzieję, że mi pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapoznałam się z regulaminem.
    Hasło: Pingwinek
    Adres bloga: http://always-want-you-x.blogspot.com
    Osoby: Selena Gomez, Harry Styles
    Kolory: Chciałabym by wszystko utrzymane było w ciemniejszych barwach.
    Napis: i'll be your guardian angel
    Tematyka: Selena jest osobą, która nie znosi swojego ciała, nienawidzi tego, że codziennie musi zmagać się z tak trudną rzeczą jaką jest życie. Harry z kolei jest typowym szkolnym dupkiem, a przynajmniej na takiego wygląda i takie stwarza pozory, gdyż robi to wszystko tylko i wyłącznie ze względu na swoich toksycznych przyjaciół. Udaje, że nienawidzi Seleny, ale tak naprawdę chce jej tylko pomóc.
    Kontakt: tt @whadafuckx

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapoznałam sie z regulaminem
    hasło: PINGWINEK
    link do bloga: http://irresistiblemistake-fanfiction.blogspot.com/
    osoby: Niall Horan jako PUNK oraz jakaś brunetka
    napis: irresistible mistake oraz never say never
    kolorystyka: mroczna, ciemna
    tematyka bloga: Niall jako bad boy Punk zły chłopak zaintersował się pewną słodką, uroczą cichą dziewczyną ktora go odpycha jednak kiedy Niall dostaje to czego chce ona zakochuje sie w nim a on zaczyna się dziwnie zachowywać.

    Dziękuje i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapoznałam się z regulaminem
    hasło: pingwinek
    link: http://life-by-julie.blogspot.com
    osoby: nie ma osób, gdyż jest to blog codzienny.
    jeśli mogę to zdjęcia pozostawiam wam. :)
    napis: Life by Julie
    kolorystyka: pudrowy róż. :)
    tematyka bloga: blog o życiu codziennym (fotografia, moda, itp, itd)

    Dziękuję. x

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapoznałam się z regulaminem
    hasło: pingwinek
    link: http://black-and-white-one-direction.blogspot.com
    osoby: Louis Tomlinson, Zayn Malik, Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, Cher Lloyd.
    napis: black and white
    Jeśli chodzi o kolory to poproszę czarno-białe.
    tematyka: fanfiction o one direction i pewnej dziewczynie, która niespodziewanie wyjeżdża do Londynu i poznaje cały zespół po krótkim czasie zaprzyjaźniają się, a potem we wszystko wtrąca się kolega dziewczyny i wyznaje jej miłość. Ona jest zgubiona i nie wie co ma z tym robić... (takie są plany bo jak na razie to dopiero zaczęłam pisać)

    OdpowiedzUsuń
  46. ps: wiem, że podałam hasło na styczeń, ale nie ma tam napisane jakie jest na luty...

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapoznałam się z regulaminiem
    link bloga : http://overagainx1d.blogspot.com/
    Hasło : Pingwinek
    Układ prawostronny
    Wygląd : zależałoby mi na panoramie Londynu coś w tym stylu : http://cdn.theatlanticcities.com/img/upload/2012/05/22/shutterstock_87968956/largest.jpg
    Obrazki : http://wars-stars.pl/files/stars/72303abda57eb2ba773791f3dbaffd04224037acl.jpg oraz
    http://1.bp.blogspot.com/-TRAp35mWLfM/Ucf2Zvfp0sI/AAAAAAAAADo/rDDytl0OXIo/s1600/harry-styles-wallpapers-2013.png
    Zdanie : Don't Let Me Go
    Kolorystyka : czarny, kremowy, szary, ciemnoniebieski, jasnoniebieski

    Podałam hasło na styczeń, bo nie wiem jakie jest na luty :)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowny szablon, bardzo dziękuję i polecę stronkę innym blogerom. x

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapoznałam się z regulaminem.
    Akcja dzieje się w Londynie, więc chciałabym, żeby główne postacie były na tle panoramy Londynu w nocy (byłoby najlepiej). Po prawej stronie chcę umieścić tę postać (http://bjfashion.eu/wp-content/uploads/2013/09/3e930ad56daa2c667b7f8746061611151.jpg), a po lewej ta postać (http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/harry-styles-2013-mtv-video-music-awards-01.jpg). Byłabym za to bardzo wdzięczna.
    W lewym rogu można umieścić coś związanego z muzyką np.: mikrofony lub nuty. W prawym mogą być książki lub jakiś pamiętnik. Tło może być czarne lub szare (postacie mogą mieć normalne kolory).
    Napis: I Watched to Begin Again (biała czcionka, najlepiej ozdobna).
    Jeśli chodzi o kolorystykę zdaję się na opinię twórczyni. Może być w dość ciemnych kolorach. Układ kolumn lewostronny. Ozdobny, biały napis Two different worlds Two different people The same feeling wykonane białą czcionką.
    Adres bloga: this-is-love-story-1d.blogspot.com
    Hasło: śnieżynka
    Na blogu będę zamieszczała opowiadanie o One Direction.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku mam wrażenie że skończyłyście działalność na tym blogu :C
    Taka wielka szkoda bo mam dwa zamówienia :c Na których bardzo mi zależy :) Mam nadzieję że się jakoś odezwiecie z informacją czy mogę złożyć zamówienie/a :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Powiedz, że wcale nie skończyłaś z blogiem...błagam. Robisz cudowne szablony i mam nadzieję, że się nie poddałaś <3

    OdpowiedzUsuń