czwartek, 16 stycznia 2014

Cause she's everything, everything I'm not.



No więc mam do oddania 5 zamówień, a nie 2.
Zaskakuje siebie co raz bardziej.

Zamówienie dla never-go-away


Zamówienie dla tattoo-fanfic



Zamówienie dla zakochananutella



Zamówienie dla the-last-love-jb





Szablonu dla Unnlockthedream I nie zdążyłam wykonać, ale to zrobię ;3 

~*~

Zapraszam was na moje opowiadanie
tylko 2 rozdziały ;3
a
i zapraszam też na moje YT możecie znaleźć tam
różne filmiki (manipy) 


Przyjmę 2 zamówienia z pośród wszystkich ;3
Wgl za 3 dni mam urodzinki 17 ;d yaaaay

Znajdziecie mnie na:
tt: @ideargomez
ask: @idkgalcu


Pozdrawiam ♥ 

18 komentarzy:

  1. jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję. jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny szablon ♥ DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hasło : pingwinek
    zapoznałam się z regulaminem
    adres : http://deception-tlumaczenie.blogspot.com/
    Chciałabym aby na moim szablonie znalazła się Lily Collins i Harry Styles
    Zdjęcia wykorzystaj jakiekolwiek chcesz :D
    Napis : ,,Deception''
    Kolorystyka : mroczna/w ciemnych kolorach
    Tematyka : Kiedy sekrety które trzymasz głęboko w sercu są kluczem do twojego bezpieczeństwa, ty nie chcesz nigdy popełnić błędu z ufaniem innym. Ale co się stanie jeżeli ktoś jest lepszy niż ty w grze w oszustwo ? Co się stanie jeżeli on sprowadzi cie blisko, za blisko i wreszcie rozszyfruje cie ? Czy zaakceptuje cie ? Albo na nowo ujawni prawdziwe sekrety tylko w oczywistym niebezpieczeństwie?

    Mam wielką nadzieję że wykonasz szablon na nasze tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hasło: Pingwinek
    zapoznałam się z regulaminem
    adres: http://second-vistage-fanfiction.blogspot.com/
    Chciałabym aby na moim szablonie był Justin Bieber i Barbara Palvin oraz gdzieś w tle mały Jaxon Bieber. Najlepiej aby Justin i Barbara byli zamyśleni. Chciaż też bardzo podoba mi się szablon na tym blogu http://teachers-love.blogspot.com/ i jeśli mogłabyś taki zrobić tylko na zdjęciu możee być sam Justin, albo on z Barbarą byłoby najlepiej <3
    napis : Second Vistage cytat: Czym jest życie bez ryzyka? (jeśli chcesz może być on po angielsku)
    kolorystyka : granatowy, na pewno nie jakiś jaskrawy kolor :)
    tematyka : Kiedy nieposiadający absolutnie nic Justin dowie się, że ma syna, zrobi wszystko, by zyskać rodzinę. Jest zdolny nawet do napadu na bank, aby w jakiś sposób ją utrzymać. Jego decyzje zmienią życie wielu osób.

    jeśli byłyby jakieś problemu lub szablon byłby zrobiony proszę napisz do mnie na twitterze : @MartynaSmile

    Byłaby bardzo szczęśliwa gdybyś zrobiła szablon na mojego bloga :) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hasło: Pingwinek
    zapoznałam się z regulaminem
    adres: http://sorry-fanfiction.blogspot.com/
    Chciałabym by na szablonie był Nathan Sykes i Maia Mitchell. Bardzo chciałabym by pojawiło się te zdjęcie na szablonie https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1472076_708487249162363_1331246095_n.jpg jednak jeśli nie będzie pasowało to mogę przesłać coś innego,a jesli chodzi o Maie to mogę tez wysłać jakieś zdjęcia.
    Napis: "I'm sorry..."
    Kolorystyka: ciemna,mroczna połączenie ciemnego niebieskiego i czarnego
    tematyka: Anabell ( Maia Mitchell) przebywa w domu dziecka,aż do momentu gdy ktoś ją adoptował.Nowy dom wydaje się miły do czasu gdy poznaje prawdziwą twarz syna pani domu-Nathana. Ana zrobi wszystko by nie została wyrzucona z kolejnej rodziny jednak czy wytrzyma z Nathanem? Czy jeden chłopak może zmienić jej życie o 360 stopni? I czy powróci do domu dziecka?

    Bardzo chciałabym żebyś zrobiła dla mnie szablon,ponieważ bardzo podobają mi się twoje prace / Lenkaaoffcial

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: Pingwinek.
    Zapoznałam się z regulaminem. :*
    Link bloga : jestes-wszystkim-dla-mnie.blogspot.com
    Chciałabym jakiś nietypowy szablon w ciemnych kolorach. Blog jest o tematyce problemów i wg i nie chciałabym żadnego kolorowego, tylko siwy, czarny, biały, w tych odcieniach coś <333
    Zdjęcia :
    http://images6.fanpop.com/image/photos/34100000/gfhjdks-barbara-palvin-34161021-1280-800.jpg
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2j9xrAMvA1r2nqjxo1_1280.png
    http://www.justinbieberzone.com/wp-content/uploads/2012/11/justinbieber-photoshoot2.jpeg
    http://manifestoo.com/wp-content/uploads/2014/01/justin-bieber-2013-photoshoot-vogue.jpg
    Chciałabym, aby na szablonie była Barbara Palvin i Justin Bieber ♥
    Tematyką jest życie bogatej dziewczyny, która dzięki namowie Justina zaczyna interesować się modelingiem, a następnie dowiaduje się o różnych rzeczach, które sprowadzają ją na dno... Czyli tematyka nie zaciekawa, ponieważ jeszcze dochodzą problemy z jej rodzicami, którzy są zbyt zapatrzeni w siebie, aby widzieć córkę i jej problemy, których ma bardzo dużo. :3

    Byłabym bardzo szczęśliwa, gdybyś wykonała mój szablon :*
    I tak : STO LAT KOCHANA! Spełnienia marzeń, wytrwałości w robieniu tego, co robisz. Abyś walczyła o swoje marzenia, nigdy się nie poddawała, żebyś znalazła swojego idealnego faceta i mądrze rozplanowała to życie. Wszystkiego najlepszego kochana ! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A i tak: weszłam na Twojego bloga, zobaczyłam zwiastun i powiem Ci, że jest NIESAMOWITY! Będę czytać, na pewno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma problemu ;) mogę jeszcze zaczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za szablon jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nie wiedziałam, gdzie to napisać, więc piszę tutaj. Pobrałam ten drugi szablon na bloga my-heaven-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, pobrałam ten szablon na swojego bloga http://i42.tinypic.com/3343jph.png

    OdpowiedzUsuń