poniedziałek, 6 stycznia 2014

Slow down


Zamówienie Oliwia Bieber


Tutaj zrobiłam po raz pierwszy taki wygląd, z czego się cieszę, a jeszcze bardziej, że jest on a moje ulubione tłumaczenie. 


Zamówienie Szalony żelek



Zamówienie Olivia Gonzales



Ta koloryzacja nie jest taką jaką chciałaś, ale nic nie mogłam dopasować, żeby było coś w stylu tamtej. 

Zamówienie Shiny


(Pobierz)

Zamówienie sweeetdreams




Zamówienie (✖╭╮✖)



Zamówienie Marsha



Zamówienie Fioletovva



Zamówienie WonderStruckPL


Wiem, że chciałaś inną kolorystykę, wyszła mi inna, bo zrobiła się jasna, a tylko nagłówek ma ciemne barwy. Jeśli nie spodoba ci się, szablon przejdzie do szablonów wolnych.

Zamówienie Bella
(Pobierz)


Jestem padnięta, wykonałam 10 szablonów i to jeszcze nie są wszystkie. Cóż układy nie wiele się różnią, niektóre wcale się nie różnią, na tyle szablonów nie miałam nawet pomysłów, ani chęci żeby robić nowy układ. Mam nadzieje, że się wam jednak podobają.

W następnej notce pojawią się szablony dla:
Natalia Cyrzan, chocko lans i Julka Majko.

Do pobierających szablony!

pojawi się wam komunikat
Hasło to: onedirection

zabezpieczam od teraz szablony hasłem. A zamówienia nadal przyjmuję, więc możecie składać i pisać propozycje na wolne szablony.

twitter ~tropicselly
ask ~xsmileebeejbs

38 komentarzy:

  1. -Pingwinek
    -zapoznałam się
    -http://teachers-love.blogspot.com/
    - osoby : Justin Bieber, Barbara Palvin
    - Nothing stands in the way of true love
    - kolorystyka : jasna ,kolorowa, tak jak tobie będzie pasować.
    - Justin Bieber jest nowym nauczycielem Fizyki w szkole gdzie uczęszcza Lea < Barbara Palvin> . Już pirwszego dnia wpadają sobie w oko. Okazuje się ,że Justin jest jej nowym sąsiadem i mieszka wraz z kolegami < Chaz'em, Ryan'em >. Mimo ,że zakochują się w sobie muszą ukrywać swoją miłość, między uczennicą a nauczycielem.
    mój tt @hell_heaven0
    bardzo proszę o zapoznanie się z zamówieniem , i może jest jakaś szansa ,że go wykonasz. jeszcze raz dziękuje, <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny jest prześliczny <3 dziękuję ;*
    Tak bardzo mi się podoba *o*
    Zakładam z przyjaciółką nowego bloga i na pewno u was złoże zamówienie <3
    uwielbiam was ;*
    do następnego zamówienia xox
    już wkrótce powracam :D hahha
    kc xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ktoś może pomóc mi ustawić szablon? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj masz wszystko wyjaśnione.

      Usuń
    2. tak widze ale nie rozumiem co z tym template :(

      Usuń
    3. masz już ustawione, przynajmniej u mnie jest.

      Usuń
  5. -Pingwinek
    -zapoznałam się
    -http://dangerous-prohibited-love.blogspot.com/
    - osoby :Barbara Palvin, plus chłopak ze zdjęcia nie mam pojęcia jak on się nazywa.
    - napis ten sam co jest teraz :jedyny sposób uchronienia samotności to ranić wszystkich zaczynając od tych których kochay
    - kolorystyka :coś podobny styl jaki mam teraz
    - teraz podam linki zdjęć jakie bym chciała aby były na szablonie ;)
    jeżeli udało by się wpasować te same zdjęcia co mam teraz, tylko nie potrafię ich odnaleźć.

    - http://4.bp.blogspot.com/-0uikknZ_rMs/UJKyWu4xfNI/AAAAAAAAASA/PKk9pZdSgPY/s640/5887_429e.jpeg
    http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2013/01/barbara-palvin-terry-richardson-sesja-zdjecia.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-3HlMsNlEnPA/To9ACVPfS8I/AAAAAAAAANY/37AVdMjiJb8/s640/BarbaraPalvinJalouse5.jpg
    chłopak :http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2013/100/c/5/patch_cipriano_by_camigiselle-d614nxo.jpg
    Niech będą jakoś fajnie dopasowani, jeżeli nie uda się donaleźć zdjęć które mam teraz skorzystaj z linku z góry dziękuję <3
    -Blog opowiada o miłości, takiej zakazanej, o upladłych aniołach i innymi nadprzyrodzonymi istotami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym żeby zamówienie wykonała Abbie :)
    *Pingwinek
    *zapoznałam się
    * http://sunsetatcalifornia.blogspot.com
    * osoby : Logan Henderson i Demi Lovato
    * Putting my defenses up
    Cause I don't wanna fall in love ....
    * kolorystyka : Chciałabym żeby był jasny. Połączenie białego z jasnym żółtym i jasnym pomarańczowym.
    * Logan jako członek boysbandu po nieudanym związku który kosztował zespół sporą utratę fanów a co za tym idzie duże straty pieniężne wytwórni. Natomiast kariera Demi nabiera tępa. Menadżerowie gwiazd postanawiają ich razem złączyć w największą parę Hollywood. Logan po swoim nie udanym związku nie zostaje wtajemniczony w ten plan. Jedynie Demi wie o wszystkim.Lecz nienawidzi go ze względu na ich wspólną przeszłość. Jej zadaniem jest skutecznie uwieźć swojego przyjaciela z dzieciństwa.Udaje jej się to doskonale. A plan "ludzi z góry" trzyma się bardzo dobrze ale co będzie gdy Logan dowie się o wszystkim? Lub gdy Demi zmieni swoje nastawienie do niego i przestanie udawać?

    mój tt: devonnerush

    proszę o wykonanie szablonu :) z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. -Hasło : Pingwinek
    -Zapoznałam się z regulaminem
    -Adres bloga : http://unsafe-fanfiction.blogspot.com/
    Osoby to : Lily Collins i Harry Styles. Chciałabym aby Harry był w wersji punk :)
    -Napis : You are a Monster
    -Kolorystyka : Ciemne, mroczne kolory..
    Tematyka : ON - Niebezpieczny i pewny siebie gangster, nie liczący się z uczuciami innych, mógłby mieć każdą wystarczy że pstryknął by palcem, nie przyjmuje odmowy.
    Przywódca najgroźniejszego gangu w Londynie.
    Gangu który zabija ludzi...
    Który nie ma litości...
    I który zawsze dostaje to czego chce.

    ONA - Zwykła spokojna i sympatyczna dziewczyna. Szara myszka która woli otulić się ciepłym koncem i czytać książkę niż szwędać się po imprezach.
    Co się wydarzy kiedy stanie na drodze Harry'ego Stylesa?

    Byłabym wdzięczna gdybyś wykonała dla mnie ten szablon :))) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło: Pingwinek
    - Zapoznałam się z regulaminem
    - Adres bloga : ilookingforyouinmymirror.blogspot.com
    - Justin Bieber, Mila Kunis
    - I Looking For You In My Mirror
    - Tematyka : Ona po zamordowaniu rodziców wróciła do dawnego miasteczka, tam w szkole spotkała Justina, któremu dała popalić i tak zaczęła się ich historia, ratowali się, kłócili, aż połączyła ich miłość , niestety on musiał zostawić ją samą, ona wyjechała, on jej szukał, aż ją znalazł z jego dzieckiem. Gdy ona zobaczyła go na wózku inwalidzkim przeraziła się i pozwoliła mu to wszystko wytłumaczyć...

    mój twitter to - @Just_Me_Ann
    proszę , pisałam do innych, ale nie chcą mi wykonać, proszę wykonaj go, proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. -hasło: pingwinek
    -zapoznałam się z regulaminem
    -http://aloneinastrangeworld.blogspot.com
    -Justin Bieber i Selena Gomez
    -Alone in a stranger world
    -kolorystyka: raczej kolorowa
    -tematyka: Cofamy się w czasie, do 1492r. Statek Kolumba tonie, a on nie odkrywa Ameryki. Przez kolejne setki lat nikt tam nie przybywa. W 1994r. do niewielkiego plemienia Indian na terenie współczesnej Kanady dołącza nowo narodzony Justin Drew Bieber. Dzieciństwo spędza wraz z rodzicami w niespokojnych lasach pełnych dzikiej zwierzyny i ludzkich wrogów. Pewnego dnia Justin wchodzi na odnalezioną przypadkiem tratwę i wypływa na otwarty ocean. Chłopak wykazuje się mądrością i odpowiedzialnością biorąc ze sobą kilka potrzebnych rzeczy. Po kilku tygodniach zmagań z szalonym oceanem dobija do brzegu, który okazuje się być Wielką Brytanią. Poznaje tam Juliet (Selenę). Ona pomaga mu przeżyć w nowym dla niego świecie pełnym techniki i cywilizacji.

    jakby co, daję ci mojego tt - @unnlockthedream
    Baaaaaaaaardzo marzę żebyś wykonała mój szablon. Na pewno będzie piękny. Z góry dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekuje! <3 //unnlockthedream

      Usuń
  11. DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI. Szablon jest cudowny *.* Jeszcze raz dziękuję za wykonanie go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, bo szablon jest cudowny, ale jak go dodałam do mojego bloga to nie widać tego nagłówka ( chyba tak się to nazywa xD ) i ten lewy pasek boczny jest tak wysoko i nie widać tam wszystkich opcji. Nie wiem czy to w ustawieniach. Ale jeśli wiesz o co mi chodzi i wiesz jak pomóc to mogłabyś powiedzieć ? :)

      Usuń
    2. pierw wstaw nagłówek, a potem szablon. Jakby co to pisz, to ci ustawię ☺

      Usuń
  12. tak jak pisałam wcześniej ! zgłaszam się o nowy szablon :D
    - pingwinek <3
    - Zapoznałam się z regulaminem :D
    - http://never-fanfiction-hs.blogspot.com/ - teraz mój blog wygląda okropnie :C
    - Harry Styles i Rita Ora -
    - zdjęcia które ewentualnie możesz udać - bo jak zwykle ufam ci ! <3
    http://ru-crazy.com/wp-content/uploads/2012/02/Rita_Ora-2.jpg
    oraz
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/91782511/Harry+Styles+Harry+PNG.png
    a w tle możesz dać jakieś stare fabryki :D
    - Never
    - kolorystyka - mroczna - taka może nie radosna - kolor szary/brązowy/ciemno-fioletowy-czarny-i może być w sumie biały :D
    - tematyka - Najpotężniejszy gang od 3 lat zostaje pozbawiony przywódcy na rok, spada jak najniżej i traci swoją potęgę... By odzyskać honor potrzebna jest ONA...
    Powraca niepokonana kobieta i która chce udowodnić o swojej ,,mocy''.
    Prowadzi swój gang do niepowtarzalnej formy a w całym kraju nie ma osoby która by się ich nie bała...
    Ich Gang na zawsze przechodzi do historii.

    Wiem że jesteś doskonała w tym i byłoby mi strasznie strasznie strasznie miło gdybyś wykonała mój szablon <3 czekam z niecierpliwością na potwierdzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Pingwinek
    - Tak zapoznałam się z regulaminem
    - Adres bloga : http://darkhopeofloveandpain.blogspot.com/
    - Bohaterzy : Alexis Bailey i Niall Horan
    - napis : dark hope of love and pain
    -Barwy : mroczne, ciemne :)
    -zdjęcia : zdaje się na Ciebie ;** Ale Niall może być z tatuażami :) a dziewczyna z mojego bloga :) tutaj jest link http://darkhopeofloveandpain.blogspot.com/2013/05/bohaterowi.html ;***
    - Tematyka :Alexis z początku była wzorową i grzeczną dziewczyną pewnego dnia postanowiła z niechęcią wybrać się na imprezę, kiedy odchodzi szukać swojej przyjaciółki do lasu napada na nią mężczyzna i chce ją zgwałcić, ratuje ją Niall, niebieskooki chłopak. po pewnym czasie Ona zakochuje się w nim jako w swoim wybawcy, a On zaczyna także coś do niej czuć, lecz nie chce tego do siebie dopuścić i ją odpycha. Wkrótce chłopak nie wytrzymuje i wyjawia jej swoje uczucia, zakochani zostają parą, ale przeszkodą między nimi jest Gang, w którym on był, potem zaczęły się konflikty i kłamstwa , ale między tym rozwijała się ich piękna miłość, która stała się ich nałogiem
    mój twitter to @Nikolsia

    Proszę zrobisz dla mnie szablon ? ;** Robisz cudowne szabloniki iwgl jesteś najlepsza ;*** proszę strasznie mi na tym zalezy :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym zrobić, ale musiałabyś dać zdjęcie Alexis w kolorze.

      Usuń
    2. właśnie nie mam tego zdjęcia w barwach kolorowych :(

      w sumie chyba może być inna dziewczyna, ale podobna :) bo te zdjęcie trudno jest znaleźć :) ?

      Jak zrobisz będę wdzięczna ;**

      Usuń
    3. dziękuje Ci bardzo kc ;**

      Usuń
    4. może być Holland Roden? Bo tamto zdjęcie jest tylko czarno białe i jedno.

      Usuń
  14. Hasło : Pingwinek


    OŚWIADCZAM ŻE ZAPOZNAŁAM SIĘ Z REGULAMINEM


    Oto adres do mojego bloga ^^ - http://demons-are-everywhere.blogspot.com/


    Osoby : Lucy Hale


    Cytat: W życiu piękne są tyl­ko chwile.


    Kolorystyka: Ciemne kolory ( fiolet mile widziany )


    Tematyka: Blog jest o dziewczynie, która po jakimś czasie zaczyna wpadać w nałogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za zrobienie szablonu, jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny<3
    naprawdę mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń