wtorek, 1 października 2013

Replay

Szablon dla tlumaczenie-trust


Szablon dla unknownidentiity


* * *
Hej, hej. :) Będę pomagać autorce bloga w tworzeniu szablonów. Mam nadzieję, że moje szablony chociaż trochę Wam się spodobają i przypadną do Wam choć trochę do gustu. Zamówień wybrałam parę losowo z poprzedniego postu, ponieważ nie wiedziałam, które zostały już zrobione i niektóre blogi zostały pousuwane itd. To chyba tyle, xoxo. Przyjmę parę zamówień. :) 

w razie jakiś pytań lub problemów z pobraniem i ustawieniem szablonów - twitter: @troublemaker000

16 komentarzy:

  1. Są naprawdę dobre podobają mi się bardzo <3 a teraz xd nie CHce być nachalna a nic ale chciałam zapytać o możliwości zmienienia zdjęcia Nialla w moim szablonie xd jeśli nie to jakoś przeżyje xd mój szablon już wykonany jest w notce przed tą mój blog explosive-fanfiction.blogspot.com na tego bloga szablon xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Słodka Panda
    Zapoznałam się z regulaminem
    Adres Bloga: http://tlumaczenie-mrstyles.blogspot.com
    Osoba która powinna znaleźć się na szablonie: Lily Collins & Harry Styles
    Napis/Cytat: He's not your average teacher lub Mr.Styles by vaney_39 (to już obojętne który napis wykorzystasz, aczkolwiek wolałabym aby oba napisy były jakoś ładnie umieszczone na szablonie)
    Kolorystyka: szarości (raczej)
    Tematyka bloga: Cóż...Kim (aka Lilly Collins) zaczyna nowy rok szkoły i zdaje sb sprawę, że wiele rzeczy się zmieniło. Tzn. do szkoły przyjęto nowego nauczyciela od jej znienawidzonego przedmiotu...HISTORII. Mr.Styles (bo tak każe się uczniom nazywać) jest nowym młodym oraz bardzo przystojnym i gorącym facetem. Jednakże wkrótce dowie się, że jest tylko aroganckim kutasem, który sprawi, że jej mocna 3, spadnie do 1, robiąc jej przy tym mętlik w głowie. Nienawidzi go, ale wie, że pomiędzy miłością, a nienawiścią jest cienka linia

    Mój twitter @haycurlyboy

    A co do układu bloga. To chciałabym żeby to było coś wpodobie tego http://tlumaczenie-cabin304.blogspot.com/ ... to znaczy, wiesz, tylko bez tych obramówek (bardziej podobają mi się jak zostają one przezroczyste) i jakbyś mogła to te strony na górze to bez tego cienia, tylko same napisy. Mogłabyś to zrobić?

    Lecz jeśli będziesz miała lepszy pomysł, to zdaje się na ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. -Hasło; krzesło
    - zapoznałam się
    - http://niallandann.blogspot.com/
    - Zdjęcie Ann i Nialla:


    Jedno zdj:

    http://1.bp.blogspot.com/-oHuz4ZWVyCM/USkQLYBYkPI/AAAAAAAAAIA/EBRqepcfj64/s320/NIall-Horan-2012-one-direction-32147821-2000-2000.jpg

    Drugie zdjęcie:

    http://1.bp.blogspot.com/-oHuz4ZWVyCM/USkQLYBYkPI/AAAAAAAAAIA/EBRqepcfj64/s320/NIall-Horan-2012-one-direction-32147821-2000-2000.jpg

    - cytat: ''You know I'll be Your life, your voice your reason to be...''

    - kolorystyka: ciemny fiolet, układ obojetne

    - opowiadanie jest o one direction, o miłości sławnej pływaczki i jednego chłopaka z najpopularniejszego zespołu One direction - Nialla

    mam nadzieję, że tym razem złapię troszkę szczęścia i otrzymam ten szablon

    z góry dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: Krzesło.
    Zapoznałam się z regulaminem.
    http://wrobiona.blogspot.com/
    Zdjęcie jakiejś blondynki i bruneta.
    Cytat: Nie wszystko jest takie, jakie widzisz
    Kolorystyka ciemna, układ obojętnie.
    Opowiadanie jest o dziewczynie wrobionej w zabójstwo narzeczonego i w pomaganie dilerom narkotykowym... Zostaje skazana na 10 lat, ale wychodzi po 4.. Ma zamiar zacząć życie od nowa , ale poznaje prawdziwe oblicze swojej byłej miłości.
    Dziękuję.

    Pozdrawiam,
    Oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasło : krzesło
    Zapoznałam się z regulaminem
    my-life-is-normal-1d.blogspot.com
    Zdjęcie Nialla Horana jakieś z 2013 roku jego wygląd teraźniejszy xd i Lucy Hale
    Cytat ; My Life Is Normal
    Kolorystyka ; szaro różowa
    Tematyka ; dziewczyna miała kiedyś pod górkę była załamana ale pomógł jej brat dzięki niemu nie bała się zakochać.No i to ogólnie jest o życiu siostry bliźniaczki Harryego Stylesa i jej chłopaka Nialla Horana . Akcja dzieje się w Londynie więc możesz dać do szablonu zdjęcia londynu .
    Fajnie by było jakby szablon był dwu kolumnowy i z nagłówkiem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy nie z nagłówkiem tylko np. Taki jak ten 2 na górze <3

      Usuń
  8. Hasło : Krzesło
    Zapoznałam się z regulaminem/
    http://darkblood5.blogspot.com/
    Na zdjęciu ma być Justin Bieber i Vanessa Hudgens (obojętnie jakie tylko jej z długimi włosami ;p)
    Cytat : Dark Blood
    Kolorystyka : bordowa/wiśniowa.
    Tematyka : Fanfiction opowiada historie Justina jako wampira.
    wrazie w
    Było by fajnie gdyby szablon był mniej wiecej jak ten pierwszy z tej notki. :)
    wrazie w moj tt : @UMakeMeLaugh69

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do kolorystyki to miałam napisać ciemno zielona. wybacz xx

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło: Krzesło
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Link do bloga: http://undercover-lifesaver.blogspot.com/
    Osoby, które mają się znaleźć na szablonie to Demi Lovato (zdjęcia najlepiej z tej sesji http://www.demipictures.com/thumbnails.php?album=1844) i Justin Bieber
    Cytat to: "Drive my heart into the night"
    Kolorystyka najlepiej w dosyć ciemnych kolorach i z brązem.
    Blog opowiada o załamanej dziewczynie, poniżanej w szkole i z kłopotami w domu, która ma już dość wszystkiego i znajduję nową metodę topienie smutku podczas imprez w narkotykach i alkoholu, tam spotyka chłopaka, który jest już bardziej doświadczony w życiu nocnym. Coś między nimi zmienia wszystko, zaczynają potrzebować siebie nawzajem żeby uratować swoje własne życia.
    +jeśli można poprosiłabym, żeby szablon wykonała Abbie, mój twitter @ownskyline i z góry bardzo, bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hasło: krzesło
    zapoznalam się z regulaminem.
    mam ogromną proźbę, abyś zrobiła szablon do mojego nagłówka, nw czy tak się da, ale warto zapytać :)
    link do bloga: http://fanfiction-mtt.blogspot.com/
    twitter: @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy teoretycznie można, ale jest troszkę mniejszej rozdzielczości jak ja wykonuję do szablonów. ale jeżeli koniecznie chcesz tamten nagłówek to mogę ci w taki sposób zrobić:)

      Usuń